1. Hjem
  2. Tjenester
  3. Teknologi
  4. Digitale tjenester - ERP, CRM, HRM

ERP-, CRM og HRM-løsninger

SpareBank 1 Regnskapshuset SMN AS leverer forretningssystemer som effektiviserer små, mellomstore og store bedrifter. Vi er en totalleverandør innen ERP, CRM og HRM. 

ERP

I tett samarbeid med deg som kunde, leverer vi komplette ERP-løsninger. Vi samarbeider med ledende programvareprodusenter og er blant annet:

  • Visma Partner
  • Xledger Gullpartner
  • Tripletex Partner
  • Visma eAccounting Partner
  • Onestop Reporting Partner

Som partner er vi godkjent forhandler av leverandørenes løsninger og har sertifiserte konsulenter med spisskompetanse på de ulike produktene. I tillegg til partneravtalene har vi også bygget erfaring på andre ERP-løsninger - noe som gjør at vi kan velge best mulig løsning for ditt behov. Vi har erfaring med følgende ERP-løsninger:

  • Visma Business
  • Visma Global
  • Visma Lønn
  • Visma Dokumentsenter
  • Visma Severa
  • Visma.net
  • Xledger
  • Tripletex
  • Visma eAccounting
  • Onestop Reporting
  • Cantor Controller
  • Duett / Duett.no
  • Visma Finale

HRM

Vi leverer løsninger innenfor lønn, prosjektstyring, timeregistrering, reiseregning, fravær, herunder:

  • Visma Lønn
  • Visma Payslip
  • Visma.net Expense
  • Visma.net Approval
  • Visma Severa (timeregistrering og prosjektstyring)

Uansett om du ønsker å gjøre oppgavene innen lønn og HR selv, eller sette det bort til oss - så har vi komplette løsninger som passer for deg.

iStock-471161894_small.jpg

CRM

Er du også opptatt av at relasjoner med dine kunder skal vare lenge? Da ser vi frem til en prat med deg. Gjennom å være Visma Partner så har vi sertifiserte konsulenter med lang erfaring med SuperOffice CRM og Visma Severa. Målet til SuperOffice CRM er å støtte dine forretningsprosesser innen salg, markedsføring og kundeservice i tillegg til å gjøre arbeidsoppgavene enkle, logiske, mindre tidkrevende og ikke minst morsomme. Det er enkelt å tilpasse SuperOffice til forskjellige behov - du bestemmer hva som er best for deg og ditt selskap. Kjernefunksjonalitet inkluderer:

  • Oppfølging av nøkkelinformasjon om kundene på ett sted
  • Delt kalender med dine kollegaer
  • Sømløs integrasjon med Office 365 og G Suite (i tillegg til Exchange, Outlook, Notes, Gmail, og andre IMAP-baserte e-post tjenere)
  • Raske og enkle utsendelser til dine kontakter
  • Synkronisering av kalenderen i Office 365, Google Apps for Work, Gmail og Microsoft Exchange Server

 

Ta kontakt i dag om du er interessert i å høre mer om våre tjenester

olav.lindebrekke@smnregnskap.no.jpg

Olav Lindebrekke

Direktør Innovasjon og Digitale Tjenester

Tlf: 952 61 401