Møt en ansatt:

Lena Iversen Myren

Systemkonsulent, avd. kundesenteret

25 år, Bachelor i økonomi og forretningsjus – Handelshøyskolen BI

 

Lena 2.jpg- Jeg begynte å jobbe på kundesenteret hos Regnskapshuset fordi jeg ville jobbe i et selskap jeg hørte mye bra om. Bransjen er i stor utvikling, og da var det ekstra spennende å jobbe hos en av de største. I tillegg får jeg jobbe på kundesenteret som Regnskapshuset satser mye på, sier Lena. Hun har vært ansatt hos SpareBank 1 Regnskapshuset i snart et år, og trives i den nye jobben. Hun sitter på kundesenteret hos Regnskapshuset og hjelper kunder i hele Trøndelag og Nord-Vestlandet.

 

Bidrar til en enklere hverdag for kundene

Det mest givende i jobben mener Lena er å få benyttet kunnskapen hun har til å hjelpe andre med sine problemer. - Jeg førler at jeg utgjør en forskjell for kundene og det gir meg en god følelse å vite at jeg har hjulpet dem med å gjøre sin arbeidshverdang enklere og mer effektiv, forteller hun. Dessuten er det stor variasjon i arbeidsoppgavene. - Ingen dag eller uke er lik, og det er alltid nye utfordringer og oppgaver å ta tak i, sier hun. Hun mener at variasjonen er en av drivkreftene til at hun konsant føler at hun er i utvikling og lærer noe nytt. - Arbeidsmiljøet på avdelingen er veldig bra. Det er stor takhøyde for det meste og alle hjelper alle. Det er alltid noen å sparre med, og det er stor fokus på kunnskapsdeling. Alle lærer av alle!, forteller Lena engasjert.

Jobben byr på mye kundekontakt, både via e-post og telefon, noe Lena er veldig glad i. - Det er hyggelig å prate med kundene, og når du i tillegg løser problemer og utfordringer de har i hverdagen, blir det jo ekstra tilfredsstillende, avslutter hun

 

Bli kollega av Lena!

Vi har nå flere ledige stillinger på kundesenteret. Kanskje en av dem passer deg? Se våre ledige stillinger her.