1. Hjem
  2. SpareBank 1 Regnskapshuset
  3. Praktisk informasjon til våre kunder vedrørende situasjonen rundt coronaviruset

Praktisk informasjon til kunder i forbindelse med situasjonen vi står ovenfor vedrørende Coronaviruset. 

Vi i SpareBank 1 Regnskapshuset SMN vil gjøre det vi kan for å begrense konsekvensene for våre kunder i den situasjonen vi står i. Vi forholder oss til myndighetenes råd og tilpasser vår drift i samsvar med dette, samtidig som vi etterstreber å opprettholde så normal drift som mulig. For å bidra til å holde hjulene i gang i samfunnet vil det mest kritiske arbeidet prioriteres om det blir nødvendig.

Slik forholder vi i SpareBank 1 Regnskapshuset SMN oss til denne situasjonen:

For å bidra til å begrense smitten av Coronaviruset er dørene på kontorene våre låst.  Det betyr ikke at kontoret er stengt, men at du må avtale møter på forhånd. Vi anbefaler så langt det er mulig at møter gjennomføres på telefon eller video. Du kan være sikker på at vi fortsatt er her for deg, og det er enkelt å komme i kontakt med oss på telefon eller via e-post.

Vi ber deg vurdere nøye om du har symptomer på smitte eller har vært i kontakt med noen som er syke før du kommer til oss. Akkurat nå er den beste måten å vise at vi bryr oss om hverandre å holde avstand.

Vi står klare til å bistå i spørsmål som måtte oppstå som følge av denne ekstraordinære situasjonen, i tillegg til bistand knyttet til normal drift. 

Se kontaktinfo på våre hjemmesider: www.smnregnskap.no/avdelinger

Anbefalt samhandling med oss i tiden fremover:

1. Kommuniserer du digitalt med oss per i dag så fortsetter du på lik linje som før.

2. Dersom du normalt besøker et av våre kontorer for å overlevere bilag og andre dokumenter oppfordrer vi at du sender disse via e-post hvis du har mulighet.

  • For å redusere sårbarheten ved eventuelt fravær blant våre medarbeidere ber vi om at avdelingsmailadresser benyttes. Oversikt over disse finner du her. Eks: For kontakt med avdeling Brekstad, bruk e-postadresse brekstad@smnregnskap.no (oppgi kundenavn og hva det gjelder i emnefeltet).
  • Dersom du ikke har tilgang til skanner kan vi anbefale appen «CamScanner – Phone PDF Creator» som du kan laste ned på din telefon. Se egen bruksanvisning for hvordan appen lastes ned og tas i bruk vedlagt. Bruk av CamScanner.pdf

3. Har du ikke mulighet til å benytte e-post skal vi likevel bistå deg etter beste evne. Vi oppfordrer da til å ta kontakt med din kundeansvarlig per telefon eller ringe avdelingens hovednummer så finner vi gode løsninger for hvordan overlevering eller dialog skal skje.

 

Sist oppdatert: 10.11.20

 

This site uses cookies. For more information click here.